افشای تجاوز و آزار جنسی شدید کودکان مهاجر در آمریکا-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

افشای تجاوز و آزار جنسی شدید کودکان مهاجر در آمریکا

در ادامه نقض حقوق بشر در آمریکا، وزارت دادگستری این کشور از تجاوز و سوءاستفاده جنسی شدید علیه کودکان مهاجر توسط سازمانهای مربوطه پرده برداشته است.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۳۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 20
کد خبر: ۲۵۰۵۸۹

به گزارش راهبرد معاصر، «سوء استفاده جنسی شدید یا فراگیر شامل تماس جنسی، لمسهای نامناسب، درخواست اعمال جنسی، درخواست عکسهای برهنه، التماس برای روابط نامناسب و اظهارات جنسی..». 

اینها بخشی از اتهامات علیه کارکنان یک سازمان غیرانتفاعی آمریکایی است که مسئول اسکان هزاران کودک مهاجر در این کشور است. وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا، سازمان Southwest Key  در این کشور را به آزار جنسی شدید علیه کودکان تحت مراقبت خود متهم کرده است.


مساله جداسازی والدین از کودکان مهاجر طی سالهای گذشته همواره انتقادات سازمانهای حقوق بشری بین‌المللی را علیه واشنگتن برانگیخته است. طبق آمارهای رسمی تا  سال 1400 بیش از 2 هزار کودک مهاجر در بدو ورود به خاک آمریکا از والدین خود جدا شده و به مکانهای نگهداری دیگر منتقل شده‌اند.


براساس گزارش راشا تودی، این تجاوزات جنسی بین سالهای 2015 تا 2023 اتفاق افتاده است درحالیکه سازمان Southwest Key میلیاردها دلار ذیل قراردادهایی که با دولت منعقد کرده است در این راه درآمد کسب کرده است. وزارت دادگستری آمریکا تاکید کرده، این سازمان که 29 پناهگاه در تگزاس، آریزونا و کالیفرنیا دارد مراقبتهای لازم و کافی را برای جلوگیری از اذیت و آزار جنسی این کودکان به عمل نیاورده است. این کودکان همچنین درباره هرگونه گزارش این اقدامات به نهادهای مسئول مورد تهدید قرار گرفته‌اند. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده